Brug af Cookies
Denne hjemmeside anvender cookies til statistik og indstillinger. Ved at bruge hjemmesiden accepterer du dette. Klik og læs mere.
OK

Handelsbetingelser

BESTILLING OG BETALING:

Når vi modtager din ordre og betaling får du med det samme en mail med ordrebekræftelse, ordre nummer og det samlede ordrebeløb. Beløbet hæves først på dit kort når varen afsendes fra vores lager. Der kan ALDRIG trækkes et større beløb end det du har godkendt ved købet. Herefter vil du modtage en mail med betalings status for din ordre - hvis status er ikke gennemført, kontakt da venligst vores kundeservice 97510801 eller mail info@laasogslaa.dk
Der taget forbehold for trykfejl og udsolgte, samt udgåede varer. Ved udgåede varer vil vi dog altid tilbyde dig et alternativt produkt.

Vi modtager følgende betalingskort: 
VISA/VISA ELECTRON/VPAY, Mastercard/Maestro, Dankort/Visa Dankort.

FAKTURA:

Fakturaen modtager du sammen med din pakke. Husk at gemme fakturaen, da denne er din kvittering på varen. Du kan også altid hente din faktura i afsnittet "mine ordre" under "min konto" her på webshoppen.

UDSOLGTE OG UDGÅEDE VARER:

Såfremt der indgår varer i din ordre som ikke er på lager eller ikke kan leveres indenfor rettidig tid, vil du blive kontaktet. Skulle du have bestilt en eller flere varer, der viser sig at være udgået, vil du blive kontaktet hurtigst muligt med henblik på at finde en erstatningsvare.

FRAGT OG LEVERING:

Lås&Slå.dk tilbyder fragtfri levering ved køb over 1000 kr. Vi leverer med Post Danmark/Post Nord til hele landet, både afhentning og levering hjem til døren. Derudover tilbyder vi afhentning i butik. Ved afhentning i butik, modtager du en sms og/eller mail når din ordre er klar til afhentning, herefter kan du afhente i butikkens åbningstid - hverdage 08.30-15.30.

Lås&Slå.dk sender alle ordre bestilt inden kl.12.00 samme dag, såfremt varen er tilgængelig på vores lager. Ordre bestilt efter kl. 12.00 sendes den efterfølgende dag, såfremt varen er tilgængelig på vores lager. Vi sender ikke varer lørdag og søndag. 
Levering 2-5 hverdage via Post Danmark/ Post Nord. Lås&Slå.dk kan ikke drages til ansvar for eventuelle forsinkelser ved post Danmark.

(OBS På bestillingsvarer er leveringstiden dog 7-10 hverdage). 

FORTRYDFELSE RET:

Er du af en eller anden årsag ikke tilfreds med dit køb, kan du naturligvis returnere dine varer, blot dette sker inden 365 dage efter din modtagelse af varen. Når du sender en varer retur er det altid vigtig at du medsender dit ordrenummer (det finder du på din ordrebekræftelse), samt skriver hvad du ønsker med varen – ombytning til anden str., penge retur, fejl eller lign. Det er købers ansvar og omkostning at returnere en vare. Alle varer returneres til Lås&Slå.dk i original emballage (uåbnet og ikke beskadiget) og forsvarlig indpakning. Når du sender din/dine varer retur beder vi dig vedlægge en kopi af faktura for de købte varer, som dokumentation for at den/de returnerede vare er købt hos Lås&Slå.dk. Lås&Slå.dk anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. Dette vil fjerne enhver tvivl om hvorvidt varen er blevet udleveret til Lås&Slå.dk, da der er mulighed for at spore pakken i Post Danmarks trackingsystem.

Husk du kan bestille en retur pakke label ved os til kun 49,- hvis dette ønskes send os blot en mail på Info@laasogslaa.dk

OBS! Vi modtager IKKE pakker til pakkeshop, de skal returneres til vores adresse.

Mærk pakken med teksten ”Retur til webshop”

Retur pakker sendes til:

Lås&Slå Tyverisikring Aps
Flyndersøvej 12, Estvad
7800- Skive

RETUR OG KREDITPERIODE:

Så snart Lås&Slå.dk har modtaget din returvare, tilbagebetaler vi beløbet til din bankkonto. Der kan gå nogle dage, inden beløbet igen er disponibelt på din konto. HUSK Returpakker sendt uden omdeling eller sendt pr. efterkrav modtages ikke. (læs mere om dette under fortrydelsesret)

REKLAMATIONSRET:

Der ydes 24 måneders reklamationsret fra den dag du har købt dine varer hos Lås&Slå.dk. Går varen mod forventning i stykker, ombyttes denne af Lås&Slå.dk eller leverandøren, såfremt original kvittering vedlægges (faktura).

Vi vil ofte bede dig om at få varen sendt ind til inspektion, så skal du i første omgang selv dække fragtomkostningerne. Hvis vi konstaterer fejlen, vil du få kompensation for dine fragtudgifter (Husk derfor at gemme kvittering for dine udgifter).

Konstaterer vi derimod forkert brug af varen, ualmindeligt slid eller groft misbrug, vil du ikke modtage dine fragtudgifter retur.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

VIGTIGT! Reklamationer uden original kvittering vil blive afvist.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage.
Mærk pakken med teksten ”reklamation til webshop”

Reklamationsvarer sendes til:
Lås&Slå tyverisikring Aps
Flyndersøvej 12, Estvad
7800- Skive
VIGTIGT! Varen der sendes pr. efterkrav, til pakkeshop eller lignende nægtes modtaget af Lås&Slå.dk.

ER DU I TVIVL:

Har du spørgsmål eller problemer i forbindelse med dit køb eller returnering er du altid velkommen til at kontakte os, så finder vi sammen en løsning.
Mail: info@laasogslaa.dk
Telefon: 97510801